onsdag 4 mars 2009

Handkirurgen...

Jaha. Då har man varit hos handkirurgen då. Men inte var det toppen. Nej. Han frågade hur länge jag haft ont, klämde på mina händer och sånt. Och såklart fick jag den frågan jag får minst en gång jag är på sjukhus.

– Har du ont i båda handlederna?

Ja, det har jag. Nu vet ni det. Han förklarade även, att om man skulle ta in jämnåriga, och göra ultraljud, så skulle flera av de ha ganglion. Så då var han inte säker på att det var just ganglion, som gjorde att jag hade ont. Han sa också att jag verkade ha ont i båtbenet också. Vad nu det är. Så, han skulle prata med röntgenläkarna, och vi skulle komma tillbaka den 27:e mars. Jag hatar att vänta. Men jag älskar det också. Som om man väntar på att något kul ska hända, det är då man riktigt längtar, man går och väntar. Suger extra länge på karamellen liksom. Men när det gäller att vänta på att komma till sjukhuset, känns det som en evig väntan.

Men jag antar att jag inte har något val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar