söndag 8 mars 2009

Det är bra med försäkringar

Det blev inget inlägg igår, men jag var hos min underbara kompis. Så då hade jag inte tid att skriva något.

Vi kollade på Melodifestivalen, och jag tycker att Star Pilots ( ja det är sant) skulle gått vidare. men inte Caroline Af Ugglas. Nej, nej, nej, det är fel. Men så har svenska folket röstat...

Jo. En glad nyhet också. Min pappa har en försäkring, genom sitt jobb. och när han fick den försäkrade han mig och min bror också. Så då kom mamma och pappa på, att de kunde kolla om någon annan kanske kan hjälpa mig med mina handleder. Eftersom det tar sån himla tid för de andra läkarna att komma fram till något. Iallafall, på något sätt fick min pappa tag i en privat klinik. Och de kunde ta in mig redan på tisadg, trots att han ringde på fredagen(!). Vi behöver inte betala ett öre för det. Så det känns jättebra verkligen, att jag kanske äntligen kan få hjälp, då det varit segt på den biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar