söndag 8 februari 2009

Grattis 8 år min lilla kusin, som e stor nu!

Nu är jag hos pappa, idag har jag inte haft så ont faktiskt, det är riktigt skönt. Men igår var det väldigt jobbigt. Speciellt på kvällen. Jag hade väldigt ont och klart det var jobbigt. Men idag har det funkat. Imorgon har vi studiedag, och då har pappa tagit ledigt, så jag och min brorsa får vara här då med. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men det blir nog bra.

Igårkväll åt vi middag hos farfar. och började kolla på Melodifestivalen, såg alla bidragen, men sen fick jag så ont att vi åkte hem. Jag hade för ont helt enkelt.

Men seriöst, Caroline Af Ugglas, hu rdålig får m,an vara? "Snälla, snälla", blir nog ingen hit. Låter mer som nån låt som Hey Baberiba- gänget skulle kunna skriva. Det blir för mycket.

Scotts. Jag säger bara ett ord. Dansbandplågarminpappaochävenmigiblandfaktiskt.

Det var ju flera med såklart, men jag kollade inte hela tiden. Torkade mera mina tårar på pappas tröjärm. Så ledsen var jag.

Men det var bra att de som gick vidare gick vidare.

Man får väl kolla så länge man orkar, men än så länge funkar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar