torsdag 29 januari 2009

Operation eller inte?

Idag var jag hos skolsyster, en allmän hälsokontroll, hon kollade synen, vilket det inte var något fel på, som jag redan visste efter koller på sjukhuset. Så mätte hon mig och vägde, jag är 173 lång. Längst i klassen, och det har jag alltid varit, trots att jag bytt klass. Så pratade vi lite om mina handleder och så. Hon trodde att jag nog skulle få operera verkade det som. Jag tror nästan att det blir operation. Men jag vet inte vad jag tycker om det faktiskt. Klart det är bra om det blir bättre, men gör de fel blir det inte kul. Så jag vet inte om det blir det eller om jag vill, men mer om det sedan, för jag ska till handkirurgen 12/2, så jag får se vad de säger.

Skolan idag gick bra. Var inte med på gympan, men efter skolan var jag med en kompis, vi hade väldigt kul och kollade på One Tree Hill. (Går varje dag 16.10 på femman för de som undrar, nya säsongen börjar 6:e februari tror jag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar