onsdag 16 september 2009

Idag är det den sextonde September.

Idag var det ett år sen.
Ett år sen mitt liv förvandlades till ett helvete, fyllt med tårar, läkare, smärta och åter tårar.
Men, det finns en positiv sak med det hela, igår kom det ett brev. Från SÖS, om att operationen är inbokad. Den första Oktober, då gäller det.
Att det ska behöva dröja ett år, tills man får en operationstid, det är för hemskt egentligen. Men mycket har jag lärt mig av det här året, att inte ta något för givet, att vänta faktiskt kan löna sig, och att det finns så otroligt många människor som bryr sig om en, och stöttar, men jag har även lärt mig att se skillnad på de som verkligen bryr sig, och de som bara säger att de bryr sig.
Det syns så mycket.

Ett år.
Tolv månader.
52 veckor.
365 dagar.
En evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar