lördag 22 augusti 2009

I'm back.

Jag är tillbaka nu.
Både i skolan, i vanliga livet, och på bloggen. Hoppas jag.
Min sommar har varit otroligt bra, det kommer bilder vid tillfälle.
Det är verkligen kul att börja skolan, började i Onsdgas, alltså den nittonde. Det kommer nog bli jättebra, eftersom de jobbar på ett annat sätt så är det ganska svårt i början, och en del förvirring. Men nu kan jag alla namnen på de i min basgrupp (klass).
Jag har ju valt en lite annorlunda skola, Kunskapsskolan. Där man har ett eget schema, egna mål och pluggar på ett helt annat sätt. Jag är verkligen nöjd med mitt skolval och längtar till Måndag.
Jag som alltid trott man inte kan längta efter skolan.

1 kommentar:

  1. Hej! Vill bara säga att jag är glad för din skull att dina handproblem inte blev den mardröm som du såg framför dig ett tag där. Bra för dig att du har fotandet att ta till istället för basketen. Å fina bilder tar du!

    SvaraRadera